Nyt fra udbudsenheden - juli
Formålet med etableringen af det dynamiske indkøbssystem er, at Aabenraa kommune ved fremtidige indkøb af, legepladser og legepladsudstyr kan være på forkant med den udvikling der sker i markedet.
Der er pt. optaget 11 leverandører i systemet for legepladser, og der er mulighed for løbende at optage yderligere leverandører i systemet. Det dynamiske indkøbssystem har en ubegrænset løbetid, hvilket betyder der kan købes legepladser og legepladsudstyr i systemet indtil Aabenraa Kommune vælger at nedlægge dette.
Det er i "Retningslinjer for anskaffelse af legepladser og legepladsudstyr" beskrevet hvordan systemerne fungerer, hvilke leverandører der pt. er optaget i systemet, hvilke overvejelser der skal gøres i forbindelse med indkøbet samt hvordan du kommer i gang med processen.
Indkøbssystemet skal fremadvendt bruges til indkøb af nye legepladser og legepladsudstyr til Aabenraa Kommune.
Det dynamiske indkøbssystem på legepladser og legepladsudstyr indeholder kategorierne "Legepladser – totalentrepriser", "Legepladser – afgrænsede leverancer", "Fitness- og aktivitetspladser totalentrepriser" samt "Fitness- og aktivitetspladser i afgrænsede leverancer"
Har du brug for hjælp til indkøb af legepladser eller legepladsudstyr, kontakt da venligst Projektleder Kim Hovmand Larsen, Børn & Skole, på lokal nr. 8914 eller på mailen khl@aabenraa.dk, eller Udbudskonsulent Inga Kristensen på lokal nr. 7204 eller på mailen ikri@aabenraa.dk.
