Til nye medarbejdere
Velkommen til din nye arbejdsplads i Aabenraa Kommune! Vi har samlet en stribe informationer, som kan være nyttige, når du skal lære din nye arbejdsplads at kende.
Ferie og fravær
Få tjek på, hvordan du optjener og afvikler ferie og bliv klogere på reglerne, hvis du bliver syg, skal på barsel eller andre former for fravær.
Få hjælp til it hos Helpdesk
IT-Helpdesk er alle ansattes daglige indgang til IT. Alle henvendelser foregår ved at registrere en opgave i IT-Helpdesk.
Information om forvaltningerne og Staben
På denne side kan du se en beskrivelse af forvaltningerne og Staben.
Ny i administrationen
Praktiske informationer til dig, der har fået job på Aabenraa Rådhus, Jobcenter Aabenraa eller i administrationsbygningen i Tinglev, hvor Børn og Skole har til huse.
Personaletilbud
Aabenraa Kommune tilbyder bl.a. medarbejdere at deltage gratis i en række motionsarrangementer. Du kan også leje ferielejligheder gennem Feriefonden.
Rygning
Aabenraa Kommune har et ønske om, at der ikke ryges i arbejdstiden og bakker op om alle tiltag, der kan minimere medarbejderes og borgeres kontakt med tobaksrøg.
Trivselsordning
Her kan du læse om Aabenraa Kommunes trivselsordning for alle medarbejdere.
Sådan finder du frem til rette kollega
Her på Medarbejderportalen kan du finde kontaktoplysninger på en lang række af dine kolleger i Aabenraa Kommune.
Informationssikkerhed
Her kan du se de grundlæggende regler i Aabenraa Kommune i forhold til informationssikkerhed.