Personaleforhold under Covid-19 - FAQ

Personaleforhold under Covid-19 - FAQ

Her på siden finder du svar på ansættelsesretlige spørgsmål i relation til coronavirus/COVID-19. Siden opdateres løbende, så husk at abonnere på siden eller hovedsiden "Vigtige informationer om COVID-19", så du altid er opdateret.

Denne side henvender sig både til ledere og medarbejdere. Hvis der er dele, der henvender sig til enten ledere eller medarbejdere, vil dette tydeligt fremgå. 

Klik på temaerne i FAQ'en i venstre side for at få svar på dine spørgsmål. Du er også velkommen til at kontakte din personalekonsulent.

Fra den 1. februar 2022 defineres Covid-19 ikke længere som en samfundskritisk sygdom.

Aabenraa Kommune følger sundhedsstyrelsens anbefaling. Du kan med fordel søge information på www.sst.dk

 

 

Er du leder, og har du spørgsmål, så kontakt din personalekonsulent.

Er du medarbejder, og har du spørgsmål, så kontakt din leder.