Gå til hovedindhold
iPad

Min iPad er blevet væk

Du har nu flere muligheder. Se hvilke her.

Indhold

    • Find min iPad

      Hvis du har aktiveret funktionen Find min iPad (findes under Indstillinger -> min konto (dit navn øverst i menuen) -> Find), kan du finde ud af, hvor din iPad er, hvis den er tændt.

    • Fjerne alle data fra din iPad

      Du kan selv slette alt indhold fra iPad'en - (hvis den er sat op til at synkronisere data med Aabenraa Kommunes mailboks) - dette gøres via webmail: https://outlook.office.com/, under ”Indstillinger (tandhjulet oppe i højre hjørne), Konto, Mobilenheder”. Her kan du slette hele enheden. Handlingen kan ikke fortrydes.

    • Spærring af SIM kort

      Det er vigtigt, at du husker at få spærret dit SIM kort.

      Opret en opgave på spærring af SIM i Helpdesksystemet IT-Helpdesk. 

      Alternativt kan Hanne Thomsen (tlf. 7148) kontaktes.
      Udenfor arbejdstid kan numre spærres hos TDC, på 70 70 30 20 og hos 3 på 70 31 31 23.