Gå til hovedindhold

ESDH - Acadre

Hjælp til selvhjælp i Acadre.
Her kan du finde hjælp og vejledning i brugen af Acadre Web.

Indhold

    Acadre brugere får som udgangspunkt kun tildelt ikonet Acadre Web.

    Acadre CM vil blive udfaset forventeligt ved næste opgradering.

    Som dagsordenssamler tildeles ligeledes ikonet Acadre MM.

     

    Vejledning til brugen af Acadre

    Acadre-teamet har udarbejdet en samlet vejledning i forhold til ofte stillede spørgsmål og anvendelse af de forskellige funktionaliteter.

    Du kan hente vejledningen her

     

    Bemærkning:

    14-08-2025: Acadre vejledningen er opdateret

    Nogle enkelte overskrifter er blevet ændret, der er udarbejdet nye afsnit som omfatter Digital Post og brevflet samt Journaliser dokument.

    Der er foretaget rettelse i afsnittene:

    -          Abonnement – modtagelse af e-mail ved hændelser

    -          Informationer, nyheder og hjælp vedr. Acadre

    -          Journaliser e-mail til Acadre Web

    -          Sagspart - kontaktoplysninger

    -          Søgning af sager eller dokumenter

    Juli 2025: Abonnementsmodul - siden april har daglige forsendelse af e-mail med advis ikke virket, der er fortsat enkelte udfordringer, hvorfor daglig advis umiddelbart ikke udsendes. Formpipe arbejder på en løsning.

     

    Vejledningen vil løbende blive udbygget enten i forhold til spørgsmål som Acadre-teamet modtager eller når nye funktionaliteter bliver tilgængelige.

    I Acadre Web kan du ligeledes finde onlinehjælp samt E-learning lektioner som leverandøren har udarbejdet, disse er dog ikke opdateret til vores nuværende version som er Acadre 24 SP1.

     

    Hvordan får jeg som Acadre bruger hjælp

    Som udgangspunkt skal du kontakte din IT-Superbruger, hvis du mangler hjælp. Du kan finde din superbruger i superbrugeroversigten.

    Alternativ bedes henvendelse foretages ved oprettelse af en IT-Helpdesk opgave.

     

    Øvrig information om Acadre finder du ved at klikke her