Gå til hovedindhold
Program

Place2Book

Place2Book er et online arrangementssystem, som du kan benytte, når du skal lave arrangementer for henholdsvis medarbejdere ved Aabenraa Kommune eller for borgerne i kommunen.

Indhold

    Login

     

    Betalingsarrangementer

    Hvis du ønsker at oprette betalingsarrangementer, vil der være gebyrer forbundet hermed. Som arrangør kan du enten vælge selv at dække gebyrerne eller lade deltagerne betale dem. Uanset valg skal der knyttes en konto til arrangementet, som Place2Book overfører pengene til, når arrangementet er afholdt.

    Kontakt Daniel Hansen eller Susanne Sieljacks for at få tilknyttet kontoen.

    Derudover skal I altid tilføje hovedbogholderi@aabenraa.dk under Bankkonti → Kopi af udbetalings-e-mail, så bogholderiet kan sikre en korrekt overførsel af pengene.

     

    Generelle indstillinger sat for alle arrangementer i Place2Book

    Hvis du ikke ønsker at bruge de generelle indstillinger og design, kan du tilpasse dem for hvert enkelt arrangement.

    Som udgangspunkt er det arrangøren, der betaler både billetgebyret og administrationsgebyret til Place2Book.

    MobilePay-betalinger er som udgangspunkt slået fra. Hvis I ønsker at benytte det, skal det aktivt aktiveres. Gebyret på 2 kr. pr. betaling betales altid af arrangøren.

    Deltagere kan selv annullere deres tilmelding op til 2 dage før arrangementet. Ved betalingsarrangementer sker der i så fald en kreditering 2 dage før arrangement.

    Kundeinformationen er sat til ’Basal information’, hvilket omfatter navn og e-mail. Telefonnummer kan angives, men er valgfrit.

    Ventelisten er aktiveret. Det betyder, at hvis billetter frigives, modtager alle på ventelisten samtidig en e-mail.

    Der kan sættes eb øvre grænse på ventelisten, men denne har vi IKKE slået til.

    Generelt står kontaktoplysninger til:

    Aabenraa Kommune
    Skelbækvej 2
    6200 Aabenraa
    Tlf.: 73767676
    Mail: post@aabenraa.dk

    I skal altid huske selv at ændre disse.

    Du ændrer/indtaster egne kontaktoplysninger under:

    Oversigt -> Sted på de enkelte arrangementer

    Som udgangspunkt modtager du aldrig statusmails for arrangementer. Det anbefales derfor, at du på de enkelte arrangementer selv vælger, hvor ofte du vil modtage statusmails.

    Du modtager heller ikke notifikationer ved køb eller ventelistetilmeldinger – dette skal også aktiveres individuelt på hvert arrangement, hvis det ønskes.

     

    Indstillingen for deltagerliste er aktiveret. Det betyder, at du automatisk modtager en deltagerliste, når tilmeldingsfristen er udløbet.

    Relevante tips

    Her finder du nyttige tips

    Det anbefales, at du som det første efter login ændrer e-mailnotifikationer for din profil.

    Som udgangspunkt modtager du alle notifikationsmails fra Place2Book. I praksis betyder det, at du kan blive overvældet af mails, hvis du ikke selv vælger, hvilke notifikationer du vil modtage.

    Sådan ændrer du dine e-mailnotifikationer:

    1. Klik på din e-mailadresse øverst i højre hjørne.

    2. Vælg Rediger brugerkonto > E-mail notifikation.

    3. Fjern fluebenene ved de notifikationer, der ikke er relevante for dig.

    Du kan altid vende tilbage og justere indstillingerne, hvis du oplever at få for få eller for mange mails.

    Ved betalingsarrangementer skal I altid tilføje hovedbogholderi@aabenraa.dk under Bankkonti → Kopi af udbetalings-e-mail, så bogholderiet kan sikre en korrekt overførsel af pengene.

    IT - Digitalisering

    Susanne Sieljacks

    Digitaliseringskonsulent

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon : 4573767344

    Mobil : 4521342148

    E-mail :ss@aabenraa.dk

    IT - Digitalisering

    Daniel Hansen

    Digitaliseringskonsulent

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon : 4573767338

    E-mail :dha@aabenraa.dk