Fratrædelse i Jobcenter og Borgerservice

Når en medarbejder fratræder, er det vigtigt at Personaleafdelingen får besked og at der sker en nedtagelse til vores systemer hurtigst muligt.

  • Læs op

Indhold

    Hvem gør hvad
    Når en medarbejder skal fratræde sin stilling, skal der ske flere fratrædelsesaktiviteter. Det er vigtigt, at medarbejderens "sagsstamme" afsluttes eller flyttes til en anden sagsbehandler i både Acadre og fagsystemer. I skemaet "hvem gør hvad" kan du se, hvilke aktiviteter der skal ske inden fratrædelsen og på selve fratrædelsesdagen.

    Advisering til lønkontoret
    Når lønkontoret har modtaget din orientering (som du også gerne må sende cc til Sebastian) om at en medarbejder skal fratræde, bliver der automatisk sendt en advisering til IT-afdelingen. Du vil herefter modtage en returmail fra IT-afdelingen, hvor du blot skal udfylde de manglende oplysninger. Herefter sender du mailen til Sebastian, som sørger for at der bliver lavet et ophørsskema på fratrædelsen. Derefter vil fratrædelsesaktiviteterne hurtigst muligt blive igangsat, hvor licenser mv. bliver opsagt.

    Information fra Personaleafdelingen
    Du kan finde nyttige informationer fra Personaleafdelingen på siden Mit personale  eller ved at bruge linket under Relateret indhold.

    JB-Sekretariat

    Sebastian Hansen

    Assistent

    Kallemosen 20, 6200 Aabenraa

    Telefon: 73767691

    E-mail: shan@aabenraa.dk