Indkøb af legepladser og legepladsudstyr
Læs mere om indkøb af legepladser og legepladsudstyr
![](/media/ngapoooq/anskaffelse-af-legepladser-og-legepladsudstyr.webp?width=630&height=415&quality=90&v=1d9fcfb7c8cbf90))
Indkøb af legepladser og legepladsudstyr
Indkøbssystemet skal bruges til indkøb af nye legepladser og legepladsudstyr til Aabenraa Kommune.
Der er pt. optaget 13 leverandører i systemet for legepladser, og der er mulighed for løbende at optage yderligere leverandører i systemet. Det dynamiske indkøbssystem har en ubegrænset løbetid, hvilket betyder der kan købes legepladser og legepladsudstyr i systemet indtil Aabenraa Kommune vælger at nedlægge dette.
Det er i "Retningslinjer for anskaffelse af legepladser og legepladsudstyr" beskrevet hvordan det fungerer, hvilke overvejelser der skal gøres i forbindelse med indkøbet, samt hvordan du kommer i gang med processen.
Det dynamiske indkøbssystem på legepladser og legepladsudstyr indeholder kategorierne:
"Legepladser – totalentrepriser"
"Legepladser – afgrænsede leverancer"
"Fitness- og aktivitetspladser totalentrepriser"
"Fitness- og aktivitetspladser i afgrænsede leverancer"
Har du brug for hjælp til indkøb af legepladser eller legepladsudstyr, kontakt da venligst Projektleder Kim Hovmand Larsen, Børn & Skole, på telefon 7376 8914 eller på mailen khl@aabenraa.dk, eller Udbudskonsulent Mads Thomsen på telefon 2331 0953 eller på mailen math@aabenraa.dk.