Indkøb af legepladser og legepladsudstyr
Læs mere om indkøb af legepladser og legepladsudstyr

Indkøbssystemet skal bruges til indkøb af nye legepladser og legepladsudstyr til Aabenraa Kommune.
Der er pt. optaget 13 leverandører i systemet for legepladser, og der er mulighed for løbende at optage yderligere leverandører i systemet. Det dynamiske indkøbssystem har en ubegrænset løbetid, hvilket betyder der kan købes legepladser og legepladsudstyr i systemet indtil Aabenraa Kommune vælger at nedlægge dette.
Det er i Retningslinjer for anskaffelse af legepladser og legepladsudstyr beskrevet hvordan det fungerer, hvilke overvejelser der skal gøres i forbindelse med indkøbet, samt hvordan du kommer i gang med processen.
Det dynamiske indkøbssystem på legepladser og legepladsudstyr indeholder kategorierne:
Legepladser – totalentrepriser
Legepladser – afgrænsede leverancer
Fitness- og aktivitetspladser totalentrepriser
Fitness- og aktivitetspladser i afgrænsede leverancer
Har du brug for hjælp til indkøb af legepladser eller legepladsudstyr, kontakt da venligst Projektleder Kim Hovmand Larsen, Børn & Skole, på telefon 7376 8914 eller på mailen khl@aabenraa.dk, eller Udbudskonsulent Mads Thomsen på telefon 2331 0953 eller på mailen math@aabenraa.dk.