Indkøb af tjenestebiler

Læs mere om indkøb af tjenestebiler

Indhold

    Indkøb af tjenestebiler

    Indkøbssystemet skal fremadvendt bruges til indkøb af nye biler til Aabenraa Kommune.

    Der er pt. optaget 7 forhandlere i systemet, og der er mulighed for løbende at optage yderligere forhandlere i systemet. Det dynamiske indkøbssystem har en ubegrænset løbetid, hvilket betyder der kan købes køretøjer i systemet indtil Aabenraa Kommune vælger at nedlægge systemet.

    Der er i ”Retningslinjer for anskaffelse af tjenestebiler” beskrevet hvordan systemet fungerer, hvilke overvejelser der skal gøres i forbindelse med indkøb af tjenestebiler, samt hvordan du kommer i gang med processen.

    Det dynamiske indkøbssystem indeholder pt. kategorierne:

    ”Personbiler” - med seks forskellige segmenter af bilstørrelser.
    Har du brug for hjælp til indkøb af biler, kontakt da venligst Udbudskonsulent Inga Kristensen på telefon 7376 7204 eller på mailen ikri@aabenraa.dk.