Gå til hovedindhold

Indkøb af tjenestebiler

Læs mere om indkøb af tjenestebiler

Indhold

    Indkøb af tjenestebiler

    Indkøbssystemet skal fremadvendt bruges til indkøb af nye biler til Aabenraa Kommune.

    Der er pt. optaget 7 forhandlere i systemet, og der er mulighed for løbende at optage yderligere forhandlere i systemet. Det dynamiske indkøbssystem har en ubegrænset løbetid, hvilket betyder der kan købes køretøjer i systemet indtil Aabenraa Kommune vælger at nedlægge systemet.

    Der er i ”Retningslinjer for anskaffelse af tjenestebiler” beskrevet hvordan systemet fungerer, hvilke overvejelser der skal gøres i forbindelse med indkøb af tjenestebiler, samt hvordan du kommer i gang med processen.

    Det dynamiske indkøbssystem indeholder pt. kategorierne:

    ”Personbiler” - med seks forskellige segmenter af bilstørrelser.
    Har du brug for hjælp til indkøb af biler, kontakt da venligst Udbudskonsulent Inga Kristensen på telefon 7376 7204 eller på mailen ikri@aabenraa.dk.