Indkøb af tjenestebiler
Læs mere om indkøb af tjenestebiler

Indkøb af tjenestebiler
Indkøbssystemet skal fremadvendt bruges til indkøb af nye biler til Aabenraa Kommune.
Der er pt. optaget 7 forhandlere i systemet, og der er mulighed for løbende at optage yderligere forhandlere i systemet. Det dynamiske indkøbssystem har en ubegrænset løbetid, hvilket betyder der kan købes køretøjer i systemet indtil Aabenraa Kommune vælger at nedlægge systemet.
Der er i Retningslinjer for anskaffelse af tjenestebiler beskrevet hvordan systemet fungerer, hvilke overvejelser der skal gøres i forbindelse med indkøb af tjenestebiler, samt hvordan du kommer i gang med processen.
Det dynamiske indkøbssystem indeholder pt. kategorierne:
Personbiler - med seks forskellige segmenter af bilstørrelser.
Har du brug for hjælp til indkøb af biler, kontakt da venligst Udbudskonsulent Inga Kristensen på telefon 7376 7204 eller på mailen ikri@aabenraa.dk.