Gå til hovedindhold
Kun synlig på kommunens netværk/VPN

Sygefravær

På denne side finder du information og vejledning til, hvor og hvordan du gennemfører dit ledelsestilsyn vedrørende sygefravær.
Du finder vejledningen ved at udvide tilsynsopgaven (Klik på +).

Indhold

    Tilsynsopgaver

    Du vurderer udviklingen i det samlede sygefravær (alle de underliggende enheder) og på enhedsniveau (eksempelvis institution eller team), sammenlignet med seneste tilsyn via MinPortal. Guide til sygefravær via MinPortal vejleder dig i, hvordan du tilgår informationen. Du finder ligeledes vejledning til, hvordan du finder information på medarbejderniveau.

    NB.: vurdér eventuelt behov for kontrol af korrekt- og rettidig indberetning af sygefravær ved gennemgang af sygefravær på medarbejderniveau. Du tilgår information om indberetning af sygefravær via SD Løn's Personaleweb.

    Du udvælger to medarbejdere til stikprøve via SD Løn's Personaleweb. Guide til stikprøvekontrol af sygefraværsindberetning via personaleweb, Fraværsoversigten (SD-Løn) vejleder dig i, hvordan du tilgår informationen.

    Kontakt

    Spørgsmål og ændringer til indberetninger vedrørende sygefravær rettes til din lønkonsulent eller nedenstående postkasse

    Personaleafdelingen@aabenraa.dk

    Spørgsmål vedrørende data og rapporter rettes til Dataenheden i Personale

    Dataenheden@aabenraa.dk

    Administration og Udvikling

    Sofie Nielsen

    Administrativ konsulent

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Mobil : 4521473959

    E-mail :son@aabenraa.dk