Tilmelding og afbud til arrangementer
Somme tider bliver man forhindret i at deltage i et arrangement. Det er der ikke noget at gøre ved, men når en billet er købt og betalt, vil vi gerne sikre, at den bliver brugt.
Vi i bestyrelsen vil gerne være med til at videreformidle en billet til et andet medlem.
Jeg kan ikke komme med, hvad skal jeg gøre?
Fortvivl ikke, skriv til personaleforeningens mail, og så hjælper vi dig med at videreformidle billetten, hvis der er venteliste.
Jeg kan ikke komme med, kan jeg ikke få min billet refunderet?
Nej, når en billet er købt er den købt. Personaleforeningen, kan heller ikke få refunderet de billetter vi køber til fx koncerter eller lignende. Men hvis et andet medlem vil betale dig for din billet, er det ikke noget problem.
Jeg har en kollega, der vil med, men som ikke er medlem af personaleforeningen, kan vedkommende ikke få den?
Nej, personaleforeningens arragementer er for personaleforeningens medlemmer - men du kan jo invitere ham/hende til at blive medlem og få del i alle glæderne.