Gå til hovedindhold

Booking af møder og forplejning

Her kan du læse om booking af møder og forplejning

Indhold

    Forplejning til møder

    Forplejning til møder bestilles i Add-On senest 2 arbejdsdage før mødets afholdelse. Det er nemmest at bestille samtidig med at du booker mødelokalet. Evt. ændringer indtastes indtil to dage før mødet. Ved for sent bestilte møder, opkræves kr. 10,- ekstra pr. person.

    Større arrangementer aftales direkte med køkkenet senest en uge før arrangementet. Husk at Byrådssalen kun kan reserveres igennem kantinen (Nina Lund, lokalnr. 7007), og Loungen skal booket gennem Byråds- og Direktionssekretariatet (lokalnr. 7959).

    Til interne møder samt møder med eksterne deltagere – herunder personale fra institutioner kan der bestilles brød, kager, kaffe, frokost m.v. til ordinær pris.

    Det er vigtigt at der ikke indgår & tegn i emnefeltet i Outlook når I booker møder hvor der også skal bestilles forplejning. Prisme ikke kan læse &-tegn og filerne fejler og skal rettes manuelt. Dette er en tidskrævende proces som vi gerne vil undgå. Fx Social & Sundhed skrives Social og Sundhed.


    Service, bestik, fade m.v. kan lånes i kantinen efter aftale med personalet og skal tilbageleveres straks efter brug.


    Vejledning til bestilling af lokaler og forplejning kan findes nederst på siden.