Lederens psykiske arbejdsmiljø

 Denne workshop handler om lederens eget psykiske arbejdsmiljø. På workshoppen tager vi afsæt i nyeste viden på området og vil arbejde med spørgsmål som: Hvordan identificerer jeg risikofaktorer i mit psykiske arbejdsmiljø?

 

Denne workshop handler om lederens eget psykiske arbejdsmiljø. På workshoppen tager vi afsæt i nyeste viden på området og vil arbejde med spørgsmål som: Hvordan identificerer jeg risikofaktorer i mit psykiske arbejdsmiljø? Hvilke metoder og handlemuligheder har jeg til håndtering? Hvilken betydning har min omverden og nære samarbejdsrelationer for min egen trivsel og løsning af kerneopgaven?

 Workshoppen forløber over 1,5 dag og med mulighed for en opfølgning sammen med en konsulent. Det vil være en blanding af oplæg, debat, gruppedrøftelser og individuel refleksion med udgangspunkt i høj deltagerinddragelse.

Bemærk at kurset er over to dage:

Det er vigtigt, at du noterer dagene i din kalender, da Nem-tilmeld ikke kan booke flere dage i din kalender samtidig.

  • Dag 1: Mandag 15. april kl. 8.30 til 15.00 i Byrådssalen, Rådhuset
  • Dag 2: Tirsdag d. 30. april kl. 12.30 til 15.30 i Byrådssalen, Rådhuset

Den 15. april serveres der morgenmad fra kl. 8..

Tilmeldingsfrist: D. 15. marts 2024

 

 For at understøtte et højt fremmøde med færre udeblivelser og sene afbud til vores arrangementer, vil der blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller afbud efter arrangementets tilmeldingsfrist.

 
Gebyret er på:
Heldagsarrangementer
-    Kr. 750,- ved afbud efter tilmeldingsfrist 
-    kr. 1.000,- ved udeblivelse uden afbud 
 
Halvdagsarrangementer
-    kr. 500,- ved afbud efter tilmeldingsfrist 
-    kr. 750,- ved udeblivelse uden afbud