Tjekliste til onboarding af ny medarbejder
Gældende i IT-afdelingen.
Ved ny ansættelser i IT-Afdelingen udpeges en kontaktperson, der sammen med nærmeste gruppeleder planlægger og sikrer introduktion i henhold til ”Tjekliste i forbindelse med modtagelse af nye medarbejdere i Staben” Tjeklisten er udarbejdet i Lokaludvalget og findes på Medarbejderportalen under Staben.
Nærmeste Teamleder sørger for, at nyansatte bliver vist rundt i hele IT-Afdelingen.
Det er hver gruppes leder, der har ansvaret for de praktiske ting ift. blomster og morgenbrød.
Interne
For nyansatte, og også løbende vil der være undervisning i de forskellige IT-systemer, der bruges i administrationen.
Systemer som for eksempel Prisme, SD, Acadre og Outlook, kurserne findes på Medarbejderportalen.
Tilmelding sker efter behov, der drøftes med den nærmeste teamleder.
Eksterne
Efteruddannelse drøftes i forbindelse med MUS-samtaler, der afholdes i januar/februar. IT ledelsen prioriterer uddannelsesønsker i løbet af foråret.
Faglige kurser i årets løb aftales med nærmeste teamleder og ansøges Lene Bader, IT -og digitaliseringschef.
Ved eksterne kurser refunderes rimelig udlæg til forplejning og transport efter regning, lig med Refusion af udlæg.