Gå til hovedindhold

Tjekliste til onboarding af ny medarbejder

Gældende i IT-afdelingen.

Indhold

    Ved ny ansættelser i IT-Afdelingen udpeges en kontaktperson, der sammen med nærmeste gruppeleder planlægger og sikrer introduktion i henhold til ”Tjekliste i forbindelse med modtagelse af nye medarbejdere i Staben” Tjeklisten er udarbejdet i Lokaludvalget og findes på Medarbejderportalen under Staben

    Nærmeste Teamleder sørger for, at nyansatte bliver vist rundt i hele IT-Afdelingen.
    Det er hver gruppes leder, der har ansvaret for de praktiske ting ift. blomster og morgenbrød.

    Interne

    For nyansatte, og også løbende vil der være undervisning i de forskellige IT-systemer, der bruges i administrationen.

    Systemer som for eksempel Prisme, SD, Acadre og Outlook, kurserne findes på Medarbejderportalen.
    Tilmelding sker efter behov, der drøftes med den nærmeste teamleder.

    Eksterne

    Efteruddannelse drøftes i forbindelse med MUS-samtaler, der afholdes i januar/februar. IT ledelsen prioriterer uddannelsesønsker i løbet af foråret.

    Faglige kurser i årets løb aftales med nærmeste teamleder og ansøges Lene Bader, IT -og digitaliseringschef.

    Ved eksterne kurser refunderes rimelig udlæg til forplejning og transport efter regning, lig med Refusion af udlæg.

    Se reglerne her: