Gå til hovedindhold

HR-regnskab

HR-regnskabet indeholder en opgørelse over personalemæssige forhold i Aabenraa Kommune.
HR-regnskabet bliver udarbejdet hvert år og har til formål at give en status og et vidensgrundlag på HR-området. Desuden giver regnskabet inspiration til fremtidige indsatser på området.

Indhold

    Når Direktionen har godkendt HR-regnskabet, drøftes det efterfølgende i HMU. Til sidst godkender Økonomiudvalget HR-regnskabet som det ansvarlige personaleudvalg. Det seneste års HR-regnskab kommer på Medarbejderportalen i løbet af det første kvartal det efterfølgende år. 

    HMU bruger HR-regnskabet som et af grundlagene for den årlige arbejdsmiljødrøftelse og som inspiration til Strategiplan for MED og arbejdsmiljø.

    I HR-regnskabet nedenfor finder du oplysninger om din egen arbejdsplads' HR-forhold. Dem kan du bruge som et af grundlagene for den årlige arbejdsmiljødrøftelse i arbejdsmiljøgruppen eller Lokaludvalget.

    HR-regnskab 2023
    Hassan Najem
    Dataenheden - Personale

    Hassan Najem

    Fagkoordinator

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon : 20434995

    Mobil : 20434995

    E-mail :hnaj@aabenraa.dk