HR-regnskab
HR-regnskabet indeholder en opgørelse over personalemæssige forhold i Aabenraa Kommune.
HR-regnskabet bliver udarbejdet hvert år og har til formål at give en status og et vidensgrundlag på HR-området. Desuden giver regnskabet inspiration til fremtidige indsatser på området.
Når Direktionen har godkendt HR-regnskabet, drøftes det efterfølgende i HMU. Til sidst godkender Økonomiudvalget HR-regnskabet som det ansvarlige personaleudvalg. Det seneste års HR-regnskab kommer på Medarbejderportalen i løbet af det første kvartal det efterfølgende år.
HMU bruger HR-regnskabet som et af grundlagene for den årlige arbejdsmiljødrøftelse og som inspiration til Strategiplan for MED og arbejdsmiljø.
I HR-regnskabet nedenfor finder du oplysninger om din egen arbejdsplads' HR-forhold. Dem kan du bruge som et af grundlagene for den årlige arbejdsmiljødrøftelse i arbejdsmiljøgruppen eller Lokaludvalget.

Hassan Najem
Fagkoordinator