Organisationsændringer
Når du skal gennemføre en organisationsændring, får du hjælp til at koordinere ændringerne i de administrative systemer af en proceskonsulent. Proceskonsulenten koordinerer organisationsændringen, i samarbejde med de øvrige stabsfunktioner, og sørger for at ændringerne slår igennem i alle systemer og på det rigtige tidspunkt.
Hvad er en organisationsændring?
Der er ikke en fast definition af en organisationsændring, da små ændringer ofte udløser lige så mange opgaver som en stor ændring.
Ændringer, som kan udløse en organisationsændring, kan fx. være:
- Flytning af afdeling mellem to forvaltninger
- Strukturelle ændringer i organisationsstrukturen
- Ændring af navn på en afdeling eller institution
- Flytning af personalet rent administrativt i Prisme, fx. for at få et bedre overblik over økonomien
- Ændringer af strukturen i Prisme
Er du i tvivl, så kontakt os på nedenstående mail, eller start en sag i Helpdesk - Benyt skabelonen 98. Organisationsændring.
Skal du i gang med en organisationsændring?
Kontakt os på: proceskonsulent@aabenraa.dk
Eller benyt kontaktoplysningerne nedenfor.
Proceskonsulenten er forankret i Økonomistyring og Analyse og rollen varetages af:
Quan Nguyen
BI- og proceskonsulent
Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa
Telefon 51858336
E-mail: qn@aabenraa.dk