Nyheder fra kantinerne
31. oktober implementerede Aabenraa Pay som nyt betalingsløsningssystem i de tre rådhuskantiner.
31. oktober implementerede kantinen - Aabenraa Pay som nyt betalingsløsningssystem i de tre rådhuskantiner i Aabenraa Kommune. Du kan læse mere om Aabenraa Pay her.
I den forbindelse implementeres ligeledes nogle ændringer i forhold til betjening og anretning af maden i kantinerne.
Fremadrettet vil betaling ikke ske efter vægt, men i stedet som portionsanretninger. Det vil sige, at en lun ret og en salat fremover vil have en fast pris i lighed med andre varer i kantinen. Maden vil stadig blive serveret som buffet.
Der vil desuden ikke længere være personlig betjening i kantinen, men i stedet selvbetjening –og betaling. Når maden er betalt – via kreditkort eller Aabenraa Pay – får man en kvittering, som skal lægges synlig på ens plads, når man spiser i kantinen.
Vi håber, at I vil hjælpe os og hinanden med at køre de nye løsninger hurtigst muligt ind.
Du kan læse mere om rådhuskantinerne her.