Aabenraa Pay
Betalingsmåder i kantinerne i Aabenraa Kommune
Aabenraa Kommune indførte den kontantfrie betalingsløsning AabenraaPay d. 31.10.2022.
Fremover kan du betale med dit adgangskort eller kreditkort i kantinen.
Du kan bruge dit adgangskort i kantinen fra 31. oktober 2022.
Du registrerer dit adgangskort via den nye betalingsløsning AabenraaPay.
Ændringerne betyder, at du ikke længere kan betale med Mobile-Pay.
Sådan gør du:
Du kan oprette en konto på aabenraapay.dk for at komme i gang. Det tager 5 minutter.
Du skal bruge kortnummeret på dit adgangskort og dit eget kreditkort.
1. Opret din konto på aabenraapay.dk
2. Tilknyt dit adgangskort under ”AabenraaPay kort” (indtast 580000 foran dit 4-cifrede kortnummer)
3. Overfør penge til saldoen via ”Tilføj penge” Dit adgangskort er nu klar til betaling i kantinen.
Fordele ved AabenraaPay:
AabenraaPay er en sikker, nem og hurtig betalingsform, der hjælper kantinens personale i hverdagen.
Du betaler med dit adgangskort på kantinens nye selvbetjeningsløsning, hvilket giver dig flere fordele.
Du kan blandt andet:
1. Bruge dit adgangskort til betaling, så du altid har betaling lige ved hånden.
2. Overføre penge til kortet og foretage automatisk optankning.
3. Se transaktioner, modtage SMS advisering og spærre/åbne kortet.
4. Få udbetalt restindestående, hvis du fratræder.
Information vedrørende servicegebyr:
Der er et servicegebyr på 1,5 % i forbindelse med optankning på din konto på aabenraapay.dk.
Betingelserne godkendes online i forbindelse med optankning