Aabenraa Pay

Betalingsmåder i kantinerne i Aabenraa Kommune

Aabenraa Pay logo

  • Læs op

Indhold

    Aabenraa Kommune indførte den kontantfrie betalingsløsning AabenraaPay d. 31.10.2022. 
    Fremover kan du betale med dit adgangskort eller kreditkort i kantinen.

    Du kan bruge dit adgangskort i kantinen fra 31. oktober 2022.
    Du registrerer dit adgangskort via den nye betalingsløsning AabenraaPay.
    Ændringerne betyder, at du ikke længere kan betale med Mobile-Pay.

    Sådan gør du:
    Du kan oprette en konto på aabenraapay.dk for at komme i gang. Det tager 5 minutter.
    Du skal bruge kortnummeret på dit adgangskort og dit eget kreditkort.

    1. Opret din konto på aabenraapay.dk
    2. Tilknyt dit adgangskort under ”AabenraaPay kort” (indtast 580000 foran dit 4-cifrede kortnummer)
    3. Overfør penge til saldoen via ”Tilføj penge” Dit adgangskort er nu klar til betaling i kantinen.

    Fordele ved AabenraaPay:
    AabenraaPay er en sikker, nem og hurtig betalingsform, der hjælper kantinens personale i hverdagen.
    Du betaler med dit adgangskort på kantinens nye selvbetjeningsløsning, hvilket giver dig flere fordele.
    Du kan blandt andet:

    1. Bruge dit adgangskort til betaling, så du altid har betaling lige ved hånden.
    2. Overføre penge til kortet og foretage automatisk optankning.
    3. Se transaktioner, modtage SMS advisering og spærre/åbne kortet.
    4. Få udbetalt restindestående, hvis du fratræder.

    Information vedrørende servicegebyr:
    Der er et servicegebyr på 1,5 % i forbindelse med optankning på din konto på aabenraapay.dk.
    Betingelserne godkendes online i forbindelse med optankning