Bestilling af mødeforplejning

  • Læs op

Indhold

    Forplejning til møder bestilles gennem Outlook-mødeinvitationen samtidig med, at du booker mødelokalet via "Ressource Finder". 

    I Ressource Finder vælges "Ordreformular" som åbner forplejningsvinduet. 

    Bestil din forplejning og gennemfører betalingen, du skal skrive dit udgiftskonto nummer, 3-4 tal( Man skal lige aktivere dropdown listen for at kunne taste cifrene der kendertegner din afdeling) Kender du ikke disse, så spørg en kollega eller din leder. 

    En trin-for-trin vejledning til bestilling af lokaler og forplejning kan findes her: Vejledning

    Bestilling af forplejning - eller eventuelle rettelser i mødeforplejningen - til allerede eksisterende møde, kan udføres med ved at tilgå "mine møder" (øverst til højre i Outlook) og dobbeltklikke på det pågældende møde, hvorefter forplejningsvinduet åbnes.

    Forplejning til møder skal bestilles senest to arbejdsdage før mødets afholdelse. Ved for sent bestilt forplejning opkræves kr. 20,- ekstra pr. person.

    Det er vigtigt at der ikke indgår "&" tegn i emnefeltet i Outlook når I booker møder hvor der også skal bestilles forplejning. Prisme ikke kan læse &-tegn og filerne fejler og skal rettes manuelt. Dette er en tidskrævende proces som vi gerne vil undgå. Fx Social & Sundhed skrives "Social og Sundhed".

    Større arrangementer aftales direkte med køkkenet senest en uge før arrangementet. Husk at Byrådssalen og Loungen skal booket gennem Byråds- og Direktionssekretariatet, lokal nr. 7959.