Bestilling af mødeforplejning
Forplejning til møder bestilles gennem Outlook-mødeinvitationen samtidig med, at du booker mødelokalet via Ressource Finder.
I Ressource Finder vælges Ordreformular som åbner forplejningsvinduet.
Bestil din forplejning og gennemfører betalingen, du skal skrive dit udgiftskonto nummer, 3-4 tal. (Man skal lige aktivere dropdown listen for at kunne taste cifrene der kendertegner din afdeling) Kender du ikke disse, så spørg en kollega eller din leder.
En trin-for-trin vejledning til bestilling af lokaler og forplejning kan findes her: Vejledning
Bestilling af forplejning - eller eventuelle rettelser i mødeforplejningen - til allerede eksisterende møde, kan udføres med ved at tilgå mine møder (øverst til højre i Outlook) og dobbeltklikke på det pågældende møde, hvorefter forplejningsvinduet åbnes.
Forplejning til møder skal bestilles senest to arbejdsdage før mødets afholdelse. Ved for sent bestilt forplejning opkræves kr. 20,- ekstra pr. person.
Det er vigtigt at der ikke indgår & tegn i emnefeltet i Outlook når I booker møder hvor der også skal bestilles forplejning. Prisme ikke kan læse &-tegn og filerne fejler og skal rettes manuelt. Dette er en tidskrævende proces som vi gerne vil undgå. Fx Social & Sundhed skrives Social og Sundhed.
Større arrangementer aftales direkte med køkkenet senest en uge før arrangementet. Husk at Byrådssalen og Loungen skal booket gennem Byråds- og Direktionssekretariatet, lokal nr. 7959.