Kontaktpersoner og caseoverblik
Her findes en liste over case-eksempler og kontaktpersoner, som kan være behjælpelig med opgavehåndteringen.
Cases
Indholdsbeskrivelse
|
I forbindelse med optælling efter valget har vi Excelark til at understøtte optællingen og udfyldelse af afstemningsbøger for hvert enkelt valgsted. Hvert år skal Excelarkene opdateres både i forhold til kandidater, referencer mv. ChatGPT kunne med få enkelte prompts opdatere de lange formler, således at krydshenvisningerne blev korrekte.
|
Benyttet kunstig intelligens
|
ChatGPT (Gratis-version)
|
Kontaktperson
|
Sara Lund Mathiesen // slm@aabenraa.dk |
Kontaktperson |
Sanne Kramer // shkr@aabenraa.dk |
Kontaktperson |
Lars Andersen // laa@aabenraa.dk |
Indholdsbeskrivelse
|
En chatbot, hvor brugere af økonomisystemet Prisme kan få svar på spørgsmål om anvendelsen af systemet. (Virtual Support funktion til Prisme 365) Formålet er at den kan aflaste telefonsupporten, eller give hjælp, der hvor Team Prisme ikke er til rådighed. (Den er tilgængelig 24/7) Charbotten arbejder på grundlaget af alle de vejledninger/navigationssedler, Prisme-nyhedsbreve med tips og tricks, samt yderligere relevante informationer der er udarbejdet af Team Prisme i Aabenraa kommune. Datagrundlaget for chatbot´en ligger i et afgrænset miljø, hvor vi kan kontrollere hvilke informationer chatbot´en har til rådighed. Der arbejdes løbende med videreudvikling og forbedring af chatbot´en baseret på de informationer der registreres om brugeres spørgsmål og en kategorisering af samtalerne, ift. om disse fører til at brugeren får den nødvendige hjælp, eller til at chatbot´en må henvise til at brugeren skal kontakte team Prisme. |
Benyttet kunstig intelligens
|
GPT – Trainer baseret på ChatGPT 4.0 mini |
Kontaktperson
|
Peter Puhlmann // pmp@aabenraa.dk |
Indholdsbeskrivelse
|
Jeg udarbejder løbende dagsordenspunkter til for eksempel Direktionen eller Chefforum. Her bruger jeg kunstig intelligens til at skrive dagsordensteksterne for mig. Mit prompt består af vejledningen til dagsordenspunkter, information om hvad sagen handler om, samt den ekstra kontekst der måtte være nødvendig i forbindelse med det enkelte dagsordenspunkt. Det giver mig typisk et udkast, der er 75% i mål, hvorefter jeg så laver de sidste rettelser. |
Benyttet kunstig intelligens
|
ChatGPT (betalt version)
|
Kontaktperson
|
Cecilia Maria Pedersen |
Indholdsbeskrivelse
|
I ChatGPT har jeg en personliggjort GPT, jeg bruger som min korrekturlæser/assistent til at gøre sproget i mine tekstudkast velformuleret og klart. Den har fået en masse baggrundsinformation om mit arbejde, hvilken grammatik den skal rette sig efter, hvilken sprogstil den skal have osv. Hvis jeg skal skrive en tekst, der skal have en anden tone of voice, har et andet publikum eller andet, prompter jeg det.
|
Benyttet kunstig intelligens
|
ChatGPT (betalt version)
|
Kontaktperson
|
Cecilia Maria Pedersen |
Indholdsbeskrivelse
|
Jeg har indsat de emner, jeg vidste jeg skulle have med i en dagsorden til personalemøde. Og så har jeg bedt den kunstige intelligens om at sammensætte dagsorden, men nogle icebreakers for at holde energien oppe. Jeg fik en super dagsorden, som også mindede mig om, at med fordel kunne tilføjes feedback efter hvert emne. Mødet blev anderledes end tidligere, og mere levende trods en dagsorden, der nogle gange kan være ret tung for 25-30 medarbejdere sidst på dagen.
|
Benyttet kunstig intelligens |
ChatGPT (betalt version) |
Kontaktperson
|
Annette Abspoel Kjær 73766203 |