Fysisk Salgssted
AabenraaPay bliver etableret med en/flere kasseterminal/er.
På terminalen er det muligt at lægge varer tilknyttet salgsstedet. Hvilket øger hastigheden på ekspeditionen og mindsker fejl på kasseterminalen.
Betalingsmidler
I forbindelse med etablering af kasseterminalen er der mulighed for at vælge, hvilke betalingsmidler der ønskes anvendt:
- AabenraaPay-kort
- Gældende betalingskort (dankort/visa/master)
- Mobile Pay
- Kontanter
Det er op til det enkelte salgssted at vurdere, hvilke betalingsmidler der er relevante.
Hardware
Afhængig af behovet på det fysiske salgssted tilbydes følgende:
- 6” betalingsterminal (håndholdt)
- Indbygget WIFI og SIM kortlæser
- Indbygget bonprinter
- Indbygget kreditkortlæser
- Genopladelig batteri
- 15” stationær terminal med scanner til AabenraaPay kort
- Kreditkort terminal til Visa/dankort, MasterCard, Apple Pay og Google Pay
- Pengeskuffe
- Bonprinter
- Scanner til aflæsning af saldo på AabenraaPay-kort
- Software
- Der medfølger 1 webshop ved etablering af fysisk salgssted
Alt omsætning bogføres automatisk ind i institutionens regnskab 1 gang dagligt.
Finansenheden har en 6” terminal til udlån ved enkelt stående behov eller større arrangementer.
Oplysninger om priser og etablering af AabenraaPay fås ved henvendelse til Finansenheden.