Gå til hovedindhold
Kun synlig på kommunens netværk/VPN

Fysisk Salgssted

AabenraaPay bliver etableret med en/flere kasseterminal/er.

Indhold

    På terminalen er det muligt at lægge varer tilknyttet salgsstedet. Hvilket øger hastigheden på ekspeditionen og mindsker fejl på kasseterminalen.

    Betalingsmidler

    I forbindelse med etablering af kasseterminalen er der mulighed for at vælge, hvilke betalingsmidler der ønskes anvendt:

    • AabenraaPay-kort
    • Gældende betalingskort (dankort/visa/master)
    • Mobile Pay
    • Kontanter

    Det er op til det enkelte salgssted at vurdere, hvilke betalingsmidler der er relevante.

    Hardware

    Afhængig af behovet på det fysiske salgssted tilbydes følgende:

    • 6” betalingsterminal (håndholdt)
    • Indbygget WIFI og SIM kortlæser
    • Indbygget bonprinter
    • Indbygget kreditkortlæser
    • Genopladelig batteri
    • 15” stationær terminal med scanner til AabenraaPay kort
    • Kreditkort terminal til Visa/dankort, MasterCard, Apple Pay og Google Pay
    • Pengeskuffe
    • Bonprinter
    • Scanner til aflæsning af saldo på AabenraaPay-kort
    • Software
    • Der medfølger 1 webshop ved etablering af fysisk salgssted

    Alt omsætning bogføres automatisk ind i institutionens regnskab 1 gang dagligt.

    Finansenheden har en 6” terminal til udlån ved enkelt stående behov eller større arrangementer.

    Oplysninger om priser og etablering af AabenraaPay fås ved henvendelse til Finansenheden.