Gå til hovedindhold

Telefonrobotten Bertha

Telefonrobotten er ofte borgerens første møde med Aabenraa Kommune, især ved kontakt til rådhuset. Robotten kan lave fejl, og det er vigtigt at rapportere disse hurtigt for at rette dem.

Indhold

    Du kan hjælpe med at udbedre fejl og mangler, ved at sende dem til Borgerservice.

    Meld helst indenfor de første 24 timer efter opkaldet, da samtalen herefter anonymiseres vores transskribering og det bliver herefter sværere at spore samtalen og afklare.

    Vi skal bruge disse oplysninger for at løse fejlen.

    • Borgerens telefonnummer
    • Tidspunkt for opkaldet
    • Beskriv bedst mulig hvad borgeren har fortalt dig er gået galt

    Vi kontakter dig muligvis for yderligere hvis vi har spørgsmål.

    Sådan kan du melde fejl

    Send en mail til robottens postkasse: bertha@aabenraa.dk

    (Virker kun hvis du er indrulleret i M365)

    Du kan skrive direkte via Teams til Roald i Borgerservice her: Indberet fejl med Teams