Telefonrobotten Bertha
Telefonrobotten er ofte borgerens første møde med Aabenraa Kommune, især ved kontakt til rådhuset. Robotten kan lave fejl, og det er vigtigt at rapportere disse hurtigt for at rette dem.
Du kan hjælpe med at udbedre fejl og mangler, ved at sende dem til Borgerservice.
Meld helst indenfor de første 24 timer efter opkaldet, da samtalen herefter anonymiseres vores transskribering og det bliver herefter sværere at spore samtalen og afklare.
Vi skal bruge disse oplysninger for at løse fejlen.
- Borgerens telefonnummer
- Tidspunkt for opkaldet
- Beskriv bedst mulig hvad borgeren har fortalt dig er gået galt
Vi kontakter dig muligvis for yderligere hvis vi har spørgsmål.
Sådan kan du melde fejl
Send en mail til robottens postkasse: bertha@aabenraa.dk
(Virker kun hvis du er indrulleret i M365)
Du kan skrive direkte via Teams til Roald i Borgerservice her: Indberet fejl med Teams
Tilbage til omstillingen
Hvis du sidder med et opkald der er kommet forkert til dig, kan du stille borgeren om til omstillingen.
Nummeret til Omstillingen er:
7376 7106