Aktindsigt proces for JB-Sekretariatet og Borgerservice
Der er udarbejdet en oversigt over rette modtagere for aktindsigter.
Anmodninger om aktindsigt, sendes typisk til post@aabenraa.dk.
Herfra fordeler Hanne Thomsen posten, til de respektive postkasser.
Inden for vores forvaltning, findes der to hovedpostkasser: jobcenter@aabenraa.dk og post.borgerservice@aabenraa.dk.
Modtager man en anmodning om aktindsigt inden for:
- JB-Sekretariatets områder, sendes den til mrsk@aabenraa.dk, som koordinerer hvem der skal besvare anmodningen.
- Borgerservices områder, sendes den til mrsk@aabenraa.dk, som samler og sender akterne.
- Sygedagpenge/Jobafklaring/Førtidspension, sendes den videre til JobOgHelbred@aabenraa.dk
- Fleksjob/Kontanthjælp/Ressourceforløb mv, sendes den videre til sagsakter_jc@aabenraa.dk
- Flere forvaltninger, sendes den videre til byradssekretariat@aabenraa.dk. De koordinerer, indhenter og afsender akterne.
Kort beskrivelse af forskellige hovedpunkter i relation til aktindsigtsbehandling: Behandling af aktindsigt