Udskiftning af ovenlysvinduer
Proces for udskiftningen af ovenlysvinduer på Aabenraa Rådhus 2024
![](/media/4eglcsac/udskiftning-af-ovenlysvinduer-aabenraa-raadhus_a3.png?rxy=0.4799812601563472,0.25633364755503224&width=630&height=415&quality=90&v=1dac940b1c52c30))
Nu starter udskiftningen af ovenlysvinduer på Aabenraa Rådhus
Ovenlysvinduerne på Aabenraa Rådhus skal skiftes ud i den kommende tid. Arbejdet går i gang i uge 27, og det vil føre støj og mindre forstyrrelser med sig.
De første faser af projektet er:
· Uge 27-34: Udskiftning af vinduer i kontorlokaler 631-633 og 647-649 (A-1)
(Direkte berørte ansatte har fået direkte besked af Teknisk Service)
· Uge 31-37: Udskiftning af vinduer i trappeopgangen i den nordlige ende (B-2)
(Dette medfører afspærring af trappen og opsætning af støvvæg. Der vil blive skiltet til alternative veje rundt i huset)
Du kan se alle faser i vedhæftede oversigt. Oversigten bliver opdateret løbende i tilfælde af ændringer i tidsplanen.
Har du spørgsmål, skal du kontakte:
- Lars Bundgaard, Teknisk Serviceleder: 2113 1349, lbu@aabenraa.dk
(kontaktperson i uge 27 samt i uge 32-37)
- Jørgen Asmussen Lyck, 7376 7049, jaly@aabenraa.dk
(kontaktperson i uge 28-31)
Teknisk Service takker for forståelsen og ønsker alle en god sommer