Udskiftning af ovenlysvinduer
Proces for udskiftningen af ovenlysvinduer på Aabenraa Rådhus 2024
(opdateret 24.10.24)
Nu starter udskiftningen af ovenlysvinduer på Aabenraa Rådhus
Ovenlysvinduerne på Aabenraa Rådhus skal skiftes ud i den kommende tid. Arbejdet gik i gang i uge 27 og vil føre støj og mindre forstyrrelser med sig.
De næste faser af projektet er:
· Uge 38-44: Udskiftning af vinduer i trapperum B6
(Direkte berørte ansatte har fået direkte besked af Teknisk Service)
(Dette medfører afspærring af trappen og opsætning af støvvæg. Der vil blive skiltet til alternative veje rundt i huset)
· Uge 44-45: Udskiftning af vinduer i trappeopgangen i den nordlige ende (B-2)
(Dette medfører afspærring af trappen og opsætning af støvvæg. Der vil blive skiltet til alternative veje rundt i huset)
Uge 46-50: Udskiftning af vinduer i mindre trapperum i Visitation & Understøttelse (C-7 og C-8).
Du kan se alle faser i vedhæftede oversigt. Oversigten bliver opdateret løbende i tilfælde af ændringer i tidsplanen.
Har du spørgsmål, skal du kontakte:
- Lars Bundgaard, Teknisk Serviceleder: 2113 1349, lbu@aabenraa.dk
(kontaktperson i uge 27 samt i uge 32-37)
- Jørgen Asmussen Lyck, 7376 7049, jaly@aabenraa.dk
(kontaktperson i uge 28-31)
Teknisk Service takker for forståelsen og ønsker alle en god sommer