Gå til hovedindhold

Udskiftning af ovenlysvinduer

Proces for udskiftningen af ovenlysvinduer på Aabenraa Rådhus 2024

Indhold

     

    (opdateret 24.10.24)

    Nu starter udskiftningen af ovenlysvinduer på Aabenraa Rådhus


    Ovenlysvinduerne på Aabenraa Rådhus skal skiftes ud i den kommende tid. Arbejdet gik i gang i uge 27 og vil føre støj og mindre forstyrrelser med sig. 

    De næste faser af projektet er: 

    ·        Uge 38-44: Udskiftning af vinduer i trapperum B6
    (Direkte berørte ansatte har fået direkte besked af Teknisk Service)
    (Dette medfører afspærring af trappen og opsætning af støvvæg. Der vil blive skiltet til alternative veje rundt i huset)

    ·      Uge 44-45: Udskiftning af vinduer i trappeopgangen i den nordlige ende (B-2)
    (Dette medfører afspærring af trappen og opsætning af støvvæg. Der vil blive skiltet til alternative veje rundt i huset)

          Uge 46-50: Udskiftning af vinduer i mindre trapperum i Visitation & Understøttelse (C-7 og C-8). 

     

    Du kan se alle faser i vedhæftede oversigt. Oversigten bliver opdateret løbende i tilfælde af ændringer i tidsplanen.

    Har du spørgsmål, skal du kontakte:

    -          Lars Bundgaard, Teknisk Serviceleder: 2113 1349, lbu@aabenraa.dk
    (kontaktperson i uge 27 samt i uge 32-37)

    -          Jørgen Asmussen Lyck, 7376 7049, jaly@aabenraa.dk
    (kontaktperson i uge 28-31)

    Teknisk Service takker for forståelsen og ønsker alle en god sommer