Byråds- og Direktionssekretariatets koordinering af aktindsigtssager

Når en ansøgning angår to eller flere forvaltninger.

  • Læs op

Indhold

    Når en anmodning om aktindsigt vedrører to eller flere forvaltninger, vil Byråds- og Direktionssekretariatet (BDS) have ansvaret for at koordinere med de involverede forvaltninger og sende et samlet svar til ansøger.

    Fremgangsmåden vil være at BDS vil sende en mail ud med Acadresagsnummer og deadline. Hver forvaltning igangsætter internt indsamling af dokumenter og oplysninger, som tilføjes Acadresagen. Hver forvaltning har ansvaret for at det tilføjede er klar til udlevering og overholder loven.

    BDS lægger op til at vi har en gensidig dialog omkring disse sager, så vi kommer sikkert i mål med alle sager.

    Sekretariat og Jura

    Stella Bøttger

    Jurist

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon: 73767804

    Mobil: 29254622

    E-mail: sboe@aabenraa.dk

    Sekretariat og Jura

    Stine Maretti Leiberg

    Assistent

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon: 73767214

    E-mail: smle@aabenraa.dk

    Claus Hansen
    Sekretariat og Jura

    Claus Hansen

    Chefjurist

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon: 73767039

    E-mail: chan@aabenraa.dk