Gå til hovedindhold

Indsigt efter GDPR

Vejledning til behandling af indsigtsanmodninger efter GDPR.

Indhold

    Når en borger anmoder om indsigt efter GDPR koordineres anmodningen i Byråds- og Direktionssekretariatet (BDS). Lavpraktisk vil det betyde at BDS modtager anmodningen, derefter sendes anmodningen videre ud til kommunens forvaltninger og Staben, der fremsøger akter for deres område.

    Hver forvaltning, der har noget at tilføje til anmodningen, tilføjer afgørelse og akter, der er gennemgået for oplysninger, der ikke må udleveres.

    Du skal anvende nedenstående skabelon til din afgørelse. Udfyld alle felter i skabelonen. Denne sendes sammen med akter til indsigtsanmodningen.

    Sara Lund Mathiesen
    Sekretariat og Jura

    Sara Lund Mathiesen

    Jurist

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon : 73766230

    E-mail :slm@aabenraa.dk

    Stine Maretti Leiberg
    Sekretariat og Jura

    Stine Maretti Leiberg

    Assistent

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon : 73767214

    E-mail :smle@aabenraa.dk

    Claus Hansen
    Sekretariat og Jura

    Claus Hansen

    Chefjurist

    Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa

    Telefon : 73767039

    E-mail :chan@aabenraa.dk