TrueTrade - Aabenraa Kommunes E-handelssystem
For at bruge Truetrade skal du have bestået E-learningsmodulet.
For at bruge Truetrade skal du have bestået E-learningsmodulet, som omhandler brugen af Indkøbssystemet.
Når du har fået adgang til Truetrade vil du kunne se aftaler, varekataloger og oprette varekurve. Du har mulighed for at bestille varer hos alle de leverandører, som har leveret et E-handelskatalog til Aabenraa Kommune. Det vil kun være udvalgte medarbejdere, som kan foretage den endelige bestilling af varekurven.
Det er også i Truetrade du finder oplysninger om de indkøbsaftaler, som Aabenraa Kommune er forpligtiget til at anvende.
Link til kurset finder du her. Hvis du ikke har adgang til Truetrade kurset, når du logger på e-learning i Aabenraa Kommune, skal du først oprette et processkema for at få adgang.
Har du ikke adgang til Citrix
Hvis du ikke har Citrix adgang, men har en mailadresse der slutter med @aabenraaskoler.dk kan du også logge ind på TrueTrade.
Steffen Riisbøl
Udbudskonsulent