Forplejning til møder

Vejledning til bestilling af forplejning.

  • Læs op

Indhold

    Forplejning til møder på rådhuset bestilles altid ved kantinen. 

    Forplejning til møder bestilles gennem Outlook-mødeinvitationen samtidig med, at du booker mødelokalet via "Ressource Finder". 

    I Ressource Finder vælges "Ordreformular" som åbner forplejningsvinduet. 

    For at gennemføre bestillingen skal du vælge i Artskonto nr. skrive ”Afdelings nr.” fra Prisme, Omkostningssted skal udfyldes med den resterende kontostreng og debitor nr. er som man plejer. Kender du ikke disse, så spørg en kollega eller din leder. 

    En trin-for-trin vejledning til bestilling af lokaler og forplejning kan findes her: Vejledning

    Bestilling af forplejning - eller eventuelle rettelser i mødeforplejningen - til allerede eksisterende møde, kan udføres med ved at tilgå "mine møder" (øverst til højre i Outlook) og dobbeltklikke på det pågældende møde, hvorefter forplejningsvinduet åbnes.

    Forplejning til møder skal bestilles senest to arbejdsdage før mødets afholdelse. Ved for sent bestilt forplejning opkræves kr. 10,- ekstra pr. person.

    Større arrangementer aftales direkte med køkkenet senest en uge før arrangementet. Husk at Byrådssalen kun kan reserveres igennem kantinen, Lis Andresen, lokal nr. 7007, og Loungen skal bookes gennem Byråds- og Direktionssekretariatet, lokal nr. 7214.