Forplejning til møder
Vejledning til bestilling af forplejning.
Forplejning til møder på rådhuset bestilles altid ved kantinen.
Forplejning til møder bestilles gennem Outlook-mødeinvitationen samtidig med, at du booker mødelokalet via Ressource Finder.
I Ressource Finder vælges Ordreformular som åbner forplejningsvinduet.
For at gennemføre bestillingen skal du vælge en betalingsansvarlig (Brug kun initialer) og hvilken betalingskonto der skal benyttes. Kender du ikke disse, så spørg en kollega eller din leder.
Husk at sætte korrekte antal deltagere på og om det skal leveres til mødelokalet eller om det er en selvhenter. (Dette skrives i kommentarfeltet nederst.)
En trin-for-trin vejledning til bestilling af lokaler og forplejning kan findes her: Vejledning
Forplejning til møder skal bestilles senest to arbejdsdage før mødets afholdelse. Ved for sent bestilt forplejning opkræves kr. 10,- ekstra pr. person.
Større arrangementer aftales direkte med køkkenet senest en uge før arrangementet. Husk at Byrådssalen kun kan reserveres igennem kantinen, Nina Lund, lokal nr. 7007, og Loungen skal bookes gennem Byråds- og Direktionssekretariatet, lokal nr. 7214.