Gå til hovedindhold

Oprettelse i systemer

Her finder du blanket til oprettelse af ny medarbejder.

Indhold

    Når du ansætter en ny medarbejder, skal du udfylde  stamoplysninger i Signatur. Robotten tager fat i stamoplysningen og opretter herefter medarbejder I SD-løn. 

    Medarbejderen vil få tildelt et tjenestenummer og være tilgængelig i personaleweb, så snart Robotten har oprettet ansættelsen. Du kan herefter lave ansættelsesbrev mv. i medarbejderens personalesag. Se mere under Personalesager i SD og Ansættelsesbrev.

    Det er vigtigt, at lønkonsulenten får oplysningerne så hurtigt som muligt, eller du selv opretter, da der først er mulighed for at lave ansættelsesbrev mv. efter at medarbejderen har fået tildelt en personalesag. 

    Nedenstående blanket til brug for oprettelse af medarbejder bruges kun i særlige tilfælde.

    Du finder blanket til udfyldelse af stamoplysninger her:

    Blanket til udfyldelse af stamdata på ny medarbejder