Gå til hovedindhold
Byråds- og Direktionssekretariat

Nye mødelokaler på Rådhuset

Som en del af Aabenraa Kommunes vækstplan har vi fået etableret fire nye mødelokaler på rådhuset.

Indhold

    Som en del af Aabenraa Kommunes vækstplan har vi fået etableret fire nye mødelokaler på rådhuset. Lokalerne hedder: 191 (underetagen), 193 (underetagen), 195 (underetagen) og 197 (underetagen).

    Lokale 191, 193, 195 og 197 er fleksible lokaler, som kan deles eller lægges sammen med fleksible skillevægge. HUSK at booke 191 eller 197 først, hvis de er ledige, det giver bedste udnyttelse af lokalerne. Ønsker man at booke mere end et lokale, så skal et eller flere af de resterende også reserveres i Ressource Finder i Outlook.

    Lokalerne er etableret med nye møbler, som giver en ny og anderledes bordopstilling. Derudover er der nyt IT-udstyr, der er skærme i alle lokaler og videokonferenceudstyr. Lokalerne indeholder ikke pc’er, da tanken har været, at alle skulle have nem tilgang med deres eget device. Derfor medbringer man selv bærbar eller pc, og deler herfra det oplæg mv. man måtte have.

    IT-Afdelingen kommer til afholde workshops om brugen af lokalerne. Der sendes yderligere information ud til sekretariaterne, samt orientering om tilmelding til workshops.

    Hvis man ønsker IT-hjælp kontakt IT-Drift på tlf.: 20 58 14 72, og ønsker man hjælp til skillevæggene kontakt Teknisk Service på
    tlf.: 73 76 70 74.