Obligatorisk eller valgfri rekrutteringsbistand
Direktionen har besluttet, hvornår det er obligatorisk eller valgfrit at bruge rekrutteringsbistand til rekruttering af nye ledere.
Lederstillinger på niveau 2
Når du skal rekruttere en leder på niveau 2, er det obligatorisk at bruge rekrutteringsbistand.
Lederstillinger på niveau 2 er:
- Afdelingschefer
- Institutionsledere med mere end 10 ansatte.
Rekrutteringsbistand fra eller formidlet gennem Personaleafdelingen er gratis. Du har mulighed for at anvende ekstern konsulentbistand i forbindelse med rekruttering af afdelingschefer, hvilket er med egenbetaling.
Lederstillinger på niveau 3 og 4
Når du skal rekruttere en leder på niveau 3 og 4, er rekrutteringsbistand et valgfrit tilbud.
Lederstillinger på niveau 3 og 4 er:
- Institutionsledere med under 10 ansatte (Niveau 3)
- Afdelingsledere (Niveau 4)
Kategorien afdelingsledere omfatter for eksempel SFO-ledere, ledere for indskolings-, mellemtrins- og/eller udskolingsafdelinger, driftsledere i hjemmeplejen eller på plejehjem, kontorledere og teamledere på forvaltningsniveau. Hvis du er i tvivl om, hvilket niveau en lederstilling er på, kan du kontakte din personalekonsulent i Personaleafdelingen.
Annette Havmand
Ledelseskonsulent