Gå til hovedindhold

Acadre ansvarlige

De Acadre ansvarlige fungerer som bindeled mellem IT-afdelingen og slutbrugerne i egen forvaltning/afdeling herunder også institutionerne.

  • Læs op

Indhold

    Den Acadre ansvarliges overordnede formål er:

    • at drive, koordinere og styre målrettede indsatser i forvaltningen på Acadre området
    • at bidrage til at funktionaliteterne udnyttes og forandringerne implementeres

    Den Acadre ansvarlige varetager bl.a. opgaver som:

    • analysering af forvaltningens udfordringer på udvalgte indsatsområder, særligt med udgangspunkt i handlingsinitiativer
    • implementering af indsatserne i egen forvaltning, ofte i samarbejde med Acadre-teamet, IT-Superbrugere, underviser, ledere og chefer
    • udarbejdelse af forslag til mål og forventede gevinster med udgangspunkt i handlingsinitiativer i samarbejde med DDS-repræsentanten

    Nedenfor finder du oplysninger om de Acadre ansvarlige:

    Børn & Kultur: Anders Vilslev Knudsen, avk@aabenraa.dk, 7376 7863 / 2157 6639

    Jobcenter og Borgerservice: Joan Martinussen, jmar@aabenraa.dk, 7376 7084 / 4033 3377

    Plan, Teknik & Miljø: Tora Johanne Busch Djernæs, tjd@aabenraa.dk, 7376 7028

    Social & Sundhed:  Anna Marie Bie Lundgaard, amlu@aabenraa.dk, 7376 7544

    Staben: (vakant pr. 1. december 2023)

     

    Det er den enkelte forvaltning som er forpligtet til at udpege en Acadre ansvarlig.