NemTilmeld
NemTilmeld er et online tilmeldingssystem, som gør det nemt og overskueligt at afholde arrangementer som kurser, konferencer med mere.
Sidder du og styrer opgaver i forhold til arrangementer, er det ofte med at holde tungen lige i munden, når personlige henvendelser eller henvendelser via telefon og mail skal registreres og holdes ajour i et regneark.
Aabenraa Kommune har anskaffet et tilmeldingssystem, der automatisk styrer administrationen af arrangementer. Og det er nemt at bruge. NemTilmeld er et online tilmeldingssystem, som gør det nemt for deltagere at tilmelde sig, og letter samtidigt arbejdet og sparer tid for dig, fordi det kan håndtere, systematisere og automatisere processerne omkring arrangementer, events, stævner, messer, konferencer, koncerter m.m.
Modulet indeholder ikke et betalingsmodul.
Vi har to forskellige login til NemTilmeld.
Arrangementer, der henvender sig til borgere, erhvervslivet eller foreninger oprettes via https://aabenraa.nemtilmeld.dk.
Arrangementer der retter sig mod ansatte ved Aabenraa Kommune oprettes via https://medarbejderportalen.nemtilmeld.dk.
Pris: 2.100 kr. årligt (Der skal angives EAN-nummer ved bestilling) - Licensen er personlig, der kan ikke oprettes afdelingslogin.
Hvis du vil vide mere om NemTilmeld så kontakt:
Daniel Hansen, Webmaster, telefon 7376 7338, dha@aabenraa.dk (Medarbejderportalen) eller Susanne Sieljacks, Webmaster, telefon 7376 7344, ss@aabenraa.dk (Aabenraa Kommune).